תמונה מסמינר פקולטי לתארים מתקדמים

תכניות לימוד לתארים מתקדמים

בפקולטה קיימות שתי תוכניות לימוד נפרדות לתארים מתקדמים:

1.מסלול המתמטיקה העיונית 

2. מסלול המתמטיקה השימושית 

תחומי המחקר של חברי הסגל  כוללים אלגברה, מתמטיקה שימושית,  קומבינטוריקה, אנליזה מורכבת, משוואות דיפרנציאליות, מערכות דינאמיות, אנליזה פונקציונלית, גאומטריה וטופולוגיה, תאוריית לי ותיאוריה ארגודית, מתמטיקה פיזיקלית, תורת המספרים, הסתברות ותהליכים סטוכסטיים.

היתרון הטבעי בלימודי מתמטיקה בטכניון נובע מכך שהטכניון כמוסד אקדמי, מוקדש כולו למחקר של מדע והנדסה. משמעות הדבר היא שהסטודנטים בפקולטה נחשפים לקורסים רבים ולתכניות משותפות עם פקולטות מדעיות והנדסיות אחרות, וכך נוצר תהליך הפריה הדדית ומגוון שיתופי פעולה בין התחומים.

מעבר ליתרונות האקדמיים, הפקולטה למתמטיקה ידועה באווירה החמה, האינטימית והתומכת שלה. כל סטודנט זוכה ליחס אישי והדרכה, כולם מכירים את כולם וערבי חברה וגיבוש הם דבר שבשגרה. כמו גם, הודות לסטודנטים לתארים מתקדמים ופוסט דוקטורנטים המגיעים מכל רחבי העולם קיימת אווירה בינלאומית, עשירה ומרגשת.

 אני מוצא את זה מרגש, כדוקטורנט בפקולטה, לקחת חלק פעיל בחזית המחקר המתמטי בעולם! כל אחד מחברי הסגל בפקולטה הינו מומחה בתחומו, והאפשרות ללמוד מהם ולהתייעץ איתם היא לפי דעתי זכות גדולה. בנוסף האווירה המשפחתית בפקולטה, והאירועים החברתיים הופכים את המחקר פה לחוויה נהדרת!
ליאור אלון
ליאור אלון

למידע נוסף, צרו קשר: mathgrd@technion.ac.il