תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה

תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה

מסלול המשותף לפקולטה למתמטיקה ולפקולטה למדעי המחשב. התואר אותו מקבלים בוגרי המסלול הוא “בוגר למדעים במדעי המחשב ומתמטיקה”.

ייחודו של המסלול: המסלול מיועד למועמדים מצטיינים בעלי סכם גבוה במיוחד  והוא מנוהל במשותף על-ידי הפקולטה למדעי המחשב והפקולטה למתמטיקה .

תחומי עיסוק ואפשרויות תעסוקה: מטרת המסלול היא להכשיר בוגרים בעלי ידע מעמיק הן במדעי המחשב והן במתמטיקה, שיוכלו להשתלב ולהוביל בשטחי המחקר והתעשייה בתחומים אלה. הסטודנטים במסלול הנם סטודנטים מעולים, ורובם ממשיכים לתואר שני באחת הפקולטות על-פי בחירתם. האחרים מתקבלים לתארים גבוהים באוניברסיטאות מובילות אחרות או פונים לתעשיית ההיי-טק.

מהלך הלימודים: תכנית הלימודים מורכבת משבעה סמסטרים והיא כוללת את כל מקצועות החובה במדעי המחשב ובמתמטיקה. בתכנית זו היחס בין הקורסים במדעי המחשב והקורסים במתמטיקה הוא שווה. הסטודנטים ייהנו משירותי שתי הפקולטות – מדעי המחשב ומתמטיקה, ובפרט תינתן להם גישה לספריות, חוות המחשבים והמעבדות של שתי הפקולטות. בוגרי המסלול יכולים להמשיך את לימודיהם לתואר שני בכל אחת משתי הפקולטות וייחשבו כבוגרי מסלול ארבע-שנתי בעת הקבלה לתואר שני בפקולטה למדעי המחשב.

ליאור קלמן, בוגר מסלול מדעי המחשב ומתמטיקה